machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   Publicitate si PR / Miercuri, 18 Septembrie 2013

The Public Advisors si PQB au lucrat împreună pentru rebrandingul Agerpres

agerpres_logo.jpgAgenția de comunicare The Public Advisors și agenția de creație PQB semnează noua strategie de comunicare și rebrandingul pentru Agerpres, prima agenție de presă din România.Întregul proces a durat aproximativ șase luni și a debutat cu un audit de brand urmat de dezvoltarea noii identități și a unui nou slogan: Actualizează lumea. La acestea s-au adăugat designul noii platforme online, www.agerpres.ro, designul pentru materialele de comunicare și signalistica interioară.

"Este momentul ca Agerpres să se alinieze la tendințele din media internațională, ceea ce înseamnă implicit că trebuie să avem o nouă imagine și noi platforme de comunicare. Ne-am dorit să păstrăm valorile de bază Agerpres, dar să le redesenăm într-un stil actual care să poată comunica întocmai noile noastre atribute de brand. Mă bucur că împreună cu The Public Advisors și PQB am dus la bun sfârșit prima etapă a unui proiect care schimbă radical în bine imaginea instituției pe care o conduc", spune Alexandru Giboi, Director General Agerpres.

The Public Advisors s-a ocupat de creionarea strategiei de comunicare a agenției de presă Agerpres, în acord cu noua sa imagine și obiectivele pentru viitor. Primul milestone a fost evenimentul de reveal a noii identități, construit în jurul unui concept complex, cu două secțiuni principale interconectate. Acestea s-au desfășurat simultan, invitații Agerpres având mai multe momente de interacțiune cu noul brand.

Evenimentul a avut o secțiune de prezentare multimedia în care oaspeții au devenit spectatori ai unui show ce a debutat cu teatru și a continuat cu filme, testimoniale și video infografice, intercalate cu speech-urile unora dintre cei mai importanți reprezentanți ai peisajului media regional și internațional.

Cea de-a doua secțiune a evenimentului a reprezentat interacțiunea directă a celor prezenți cu noul brand. Echipa The Public Advisors a realizat acest lucru prin alternarea între vechiul și noul branding. Invitații au fost întâmpinați de vechiul Agerpres pentru ca numai la final, la ieșirea din sala de proiecție, să fie înconjurați de noua identitate grafică.

PQB a fost agenția responsabilă de partea de creație a procesului de rebranding, începând cu noua identitate vizuală și până la designul site-ului și al materialelor de comunicare. În ceea ce privește noul logo, s-a luat în considerare folosirea sferei, un simbol cu care publicul Agerpres deja relaționa, dar redesenată și adaptată la noile tendințe de design prin volumetrie și aspectul dinamic și ascendent.

Noua platforma online Agerpres a fost creată pornind de la comportamentul vizitatorului care are nevoie de acces rapid la informație. Astfel, la nivel de uzabilitate, vizitatorul va interacționa cu o interfață prietenoasă care îi va oferi acces facil la informație. În ceea ce privește zona de accesibilitate, noul site Agerpres este creat pe o platformă robustă, cu o implementare grafică adaptivă ce livrează utilizatorului o interfață adaptată dispozitivului de pe care navighează. Va fi, de asemenea, implementat sistemul de achiziție și plată online pentru fluxuri de știri și fotografii. În plus, noua platformă online face posibilă integrarea cu cele mai populare rețele sociale din România (Facebook, Twitter, Google+, Youtube) care permit autentificarea socială, distribuirea ușoară a informațiilor de interes și comentarea acestora direct în rețelele sociale.

Alte articole din Publicitate si PR



 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter